angelicafredrika

Direktlänk till inlägg 12 september 2010

Nu passar skorna :D

Av Angelica - 12 september 2010 20:26

För ett tag sen så var jag ju o shoppade lite nya kläder och det blev även 3 nya skor, varav ett par fick jag ta i för kung och fosterland för att få igen dragkedjan som sitter precis nedanför knät. Jag fick försöka klämma allt jag hade för o få igen dom.  Idag är det ju regn så ja tänkte ta dom först för o se om de var vatten täta... Det var inge problem alls att dra upp kedjan. Vilken underbar känsla det va att bara swisch utan problem.. Härligt härligt..


Imorgon bitti gäller det, jag ska upp samtidigt som Jonas så ska vi se om de blivit någon förändring. Vi har börjat skrivit efter GI metoden exakta mat listor och vi följer oss efter den.

Ska bli kul att se vad vågen säger, vet ju att det funkat på mig förut och så länge jag inte ökat i vikt så är jag nöjd..


Vi har annars inte gjort så mycket idag förutom varit och handlat på förmiddagen för alldeles för mycket pengar.. Det var svärmor i kassan och jag sa bara TACK när hon sa summan och typ skratta lite. Hon skratta och sa "ja de är den bittra sanningen". Hon är go min svärmor, tror inte man kan få en bättre sådan. 

Sen har vi varit i garaget också där jag målade klart mina möbler så jag hoppas få hem dom imorgon. :D

Nehe god natt gott folk :)

 
 
Carolina

Carolina

12 september 2010 22:17

KUL MED DOJJERNA! =)

http://carolinaelisabet.blogspot.com

 
Ingen bild

Anonym

12 september 2010 23:41

Vad härligt att man kan se förändringar :d

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 6 oktober 2010 11:11

Jag har bytt blogg för att de ska bli lättare att blogga med telefon. www.angelicafredrika.blogspot.com...

Av Angelica - 3 oktober 2010 22:01

IBland blir ja lite ledsen på saker o ting. Man undrar vad man gör fel eftersom man duger ena sekunden men inte andra. Kanske bara överdriver, inte vet jag. Idag har de shoppats rätt mycket. Skorna som jag tidigare nämnt har vi hämtat idag och då ble...

Av Angelica - 21 september 2010 20:05


   Min älskade bebis Bulten har ju som de flesta vet epilepsi och nu de senaste veckorna har han blivit sämre och jag tycker de är skit jobbigt. Vill inte behöva ta något jobbigt beslut än på några år. Just nu är de jätte viktigt att han inte får n...

Av Angelica - 17 september 2010 21:24

Idag har ja fixat massa hemma och planterat om ute på balkongen sen har vi grillat hemma hos Carolina. Våran grill står ju där eftersom vi inte får grilla på balkongen och hon säger ju inte nej till o grilla så de är en ganska bra deal.  De blev no...

Av Angelica - 16 september 2010 20:34

Jonas har gått och stukat foten igen så den svullna upp som en fotboll, därför va han hemma från jobbet idag och ska vara hemma imorgon med. Skönt att ha honom hemma men ibland tycker jag det är skönt att han jobbar och ja kan få mera gjort då. Nu ...

Ovido - Quiz & Flashcards