angelicafredrika

Direktlänk till inlägg 3 september 2010

Shopping är roligt...

Av Angelica - 3 september 2010 23:38

Idag har jag shoppat kan ja lova..Ujuj.. Det blev en hundbur till bilen som vi förresten va och besikta idag och de blev blankt papper :D. Mycket beröm blev det. Sen bar det av till Cubus och där blev de dyrt.. Trodde jag skulle komma undan billigt eftersom de har ta 3 betala för 2 men jag hade ju självklart tagit sånt som inte det gällde för. Men tjejen jag handlade för sa de att ja kunde ju ta ett till plagg så blev det ju gratis. Så de gjorde jag ju självklart. Två par mys byxor blev det, ett par svarta jeans, ett linne/tunika och en jätte mysig kofta. Sen skulle vi ju ha åkt och kollat billiga skor där de va rea men Jonas va så trött efter att ha väntat inne på Cubus så det blev tre par nya "stövlar" som ja alltid velat ha och nu har jag tre så nu går jag ingen nöd på det iallafall.. ;D  Än så länge så är jag väldigt nöjd över dagen förutom hundbädden som jag varit o tittat på o skulle köpt idag som inte finns kvar.. Men men man kan ju inte få allt.. Någon systemkamera blev det ju inte heller men jag ska nog vänta lite till kanske.. Ska se om ja kan fixa lite bilder på de nya köpen imorn kanske.. Vet inte vart det bär av imorn så vi får se :D

 
 
Carolina

Carolina

12 september 2010 19:12

sv: haha! jo men ser du inte att den är lite grön aktig?! =) min avokado var inte så grön för den var inte riktigt mogen, väldigt ljusgrön. =)

http://carolinaelisabet.blogspot.com

Angelica

12 september 2010 20:26

urk..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 6 oktober 2010 11:11

Jag har bytt blogg för att de ska bli lättare att blogga med telefon. www.angelicafredrika.blogspot.com...

Av Angelica - 3 oktober 2010 22:01

IBland blir ja lite ledsen på saker o ting. Man undrar vad man gör fel eftersom man duger ena sekunden men inte andra. Kanske bara överdriver, inte vet jag. Idag har de shoppats rätt mycket. Skorna som jag tidigare nämnt har vi hämtat idag och då ble...

Av Angelica - 21 september 2010 20:05


   Min älskade bebis Bulten har ju som de flesta vet epilepsi och nu de senaste veckorna har han blivit sämre och jag tycker de är skit jobbigt. Vill inte behöva ta något jobbigt beslut än på några år. Just nu är de jätte viktigt att han inte får n...

Av Angelica - 17 september 2010 21:24

Idag har ja fixat massa hemma och planterat om ute på balkongen sen har vi grillat hemma hos Carolina. Våran grill står ju där eftersom vi inte får grilla på balkongen och hon säger ju inte nej till o grilla så de är en ganska bra deal.  De blev no...

Av Angelica - 16 september 2010 20:34

Jonas har gått och stukat foten igen så den svullna upp som en fotboll, därför va han hemma från jobbet idag och ska vara hemma imorgon med. Skönt att ha honom hemma men ibland tycker jag det är skönt att han jobbar och ja kan få mera gjort då. Nu ...

Ovido - Quiz & Flashcards