angelicafredrika

Alla inlägg under juli 2010

Av Angelica - 21 juli 2010 22:25

Ja det är en bra fråga. Kan inte bestämma och jag är värdelös på att veta vilka färger som passar osv och nu fick de bli en bild på systersonen så länge tills jag orkar göra annat. Skulle sovit för över en timma sen tror jag. Mycket på schemat imorn innan jobbet.

Hej svejs så länge

Av Angelica - 20 juli 2010 12:48

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/1655595/angelicafredrika?claim=w7nvsxmbz2n">Följ min blogg med bloglovin</a>


För dom som läser mycket bloggar kan de vara skönt att bara logga in och ha alla nya inlägg uppraddade! Mycket bra tycker jag :D

Av Angelica - 15 juli 2010 14:01

JA de skulle ju vara skönt om man kunde sola och bada, jag har inte så stor lust att visa mig bland folk men just nu känns de som jag kanske kommer skita i det imorn när vi drar iväg. Jonas är ledig imorn och jag oxå så vi ska ut nånstans men vet inte vart och bada.. Kanske ska åka iväg med pappa och hans båt en sväng över dagen, jag jobbar ju hela helgen och massor nästa vecka med så ja tycker jag förtjänar en dag ledig. Vi får se vart de bär av men ja hoppas Bulten vill bada oxå, de vore kul. 

Snart börjar ja ju jobba som sagt och de är inte så inbjudande i denna värme. 

Nehe hej så länge...

Av Angelica - 15 juli 2010 12:01

Det är ingen vanlig dag för denna dag fick jag mitt körkort!!

Hihi, skakade ett par timmar och går fortfarande runt och viskar

"jonas, jag har körkort" hihi.

Har även åkt ända till bond nåt vad de hette utanför Jönköping och köpt en bil till mig. Det blev en Golf 3a, 96a sen kan jag inte mycket mer än vad som finns för finesser. Det är iallafall jätte bra men en person som inte kan glädjas åt andra gick runt och kollade massa på den och såg väldigt fundersam ut. Efter en stund kläcker han ur sig att "oj oj, de är mycket att göra med den här bilen".

Han vet mycket väl att Jonas har koll på de och vet precis vad som behöver åtgärdas och när de bör göras men idioten ska börja babbla på mig o grejer. Usch va jag HATAR denna människa!!

Detta skulle bli ett glatt inlägg men denna människa lyckas alltid nässla sig in i huvudet på mig och sen har jag svårt o tänka på mycket annat.

Han kan inte ta ifrån mig den 5 Juli iallafall.

Av Angelica - 1 juli 2010 22:30

Jag tycker jag haft en ganska bra och härlig dag faktiskt. Kan bara inte förstå varför jag är så himla trött på morgonen, har jätte svårt att komma upp.

Iallafall så fick ja veta imorse att jag skulle med på picnic och tipspromenad, usch tänkte jag. Jag åker ju gärna iväg på saker alltså men jag vill gärna vara förvarnad men de hade glömt skriva upp att jag skulle komma på praktik idag.

Skit samma det var super trevligt, lite kallt ibland när de blåste men i solen va de ju skönt så klart.

Det var nästan hela boendet med så alla fick dra en varsin i rullstol och min härlige gubbe vann tipspromenaden. Alla är så goa på sitt eget lilla vis alltså, härligt att gå till jobbet.

Ingen annan än arbetsförnedringen kan ju förstå varför jag ska praktisera när jag inte jobbar där men men de är snart över.

Imorn har jag tagit ledigt helt enkelt och ska in till stor staden och shoppa hem lite saker och med mig kommer jag ha my darling Ida och hennes förtjusande melinda :) Ska bli kul o se dom, fick förhinder på melindas födelsedag så jag var aldrig inne då och har haft ganska fullt upp sen dess.

Hoppas det inte blir allt för varmt imorn men imorn kväll får de gärna vara fint för då ska vi inviga Carolinas nya ute möbler med en grillning. Så det ser jag också fram emot.


Nu ikväll var vi inne på maxi en sväng och handlade kom på nu i denna sekund att jag glömde det viktigaste FRIMÄRKEN!! Fasen då, har ju massa brev som ska iväg.

Kanske dags o sova då så ja kanske hinner fixa med lite imorn bitti innan buss avfärd till staden. Usch hoppas jag aldrig behöver åka buss snart, do not like it!

Sov gott alla vänner :D

Om mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards