angelicafredrika

Direktlänk till inlägg 1 september 2010

Shopping blev flopp

Av Angelica - 1 september 2010 21:44

Skulle shoppat idag efter en systemkamera, hundbur, hundbäd, tröja, hårddisk och mat.. Blev mat och tröjan och mera färg så klart. Vi tog ju Jonas bil till stan så vi kunde inte prova om hundburen passade som vi kolla på även om han skulle tagit mått så va han inte så noga pga stress när vi skulle åka.. Men men, vi har kollat på några kameror iallafall så vi ska tillbaka på fredag och förhoppningvis köpa en.

Jonas tyckte vi kunde vänta med de andra också då eftersom vi måste åka in så vi har gått om tid men man vet aldrig hur länge man får vänta på syster som ska hjälpa mig med kameran. Men då ska ja passa på att gå in på cubus för vi gick förbi där idag och ja såg massa jag ville ha som vanligt.. Jag ÄLSKAR SHOPPING!!!!!

Så på fredag ska jag komma hem med lite nya kläder och en hundbur, hundbäd,hårddisk och förhoppningsvis en SYSTEMKAMERA!!!!! Nu tycker jag att jag har väntat tillräckligt länge på o få shoppa loss. Problemet är väl att de kommer bli alldeles för mycket på fredag när ja sätter igång då.. :S

Jag vill ju kunna sätta ut mera bilder här ju..


Imorgon blir det att åka till Darling och gosa lite. Va ju ett tag sen nu.

Ska försöka komma upp tidigt o greja lite tänkte jag men bara därför att så kommer jag nog försova mig.

Har lite samtal jag måste ta mig mod till att ringa också..


  

Jag shoppade på Vero Moda för ett par veckor sedan, hipsters och ett par såå läckra örhängen!! Super nöjd!

 
 
Carolina

Carolina

2 september 2010 14:01

Kul med en systemkamera. =) Jo den kommentar du skrev till mig, om hur jag kröp o rensa ogräs.. (nått sånt).. jag svarade på det.. det lät nämligen som att du hade gått förbi o sett mig. =)

http://carolinaelisabet.blogspot.com

 
Carolina

Carolina

2 september 2010 15:01

och ja.. det heter nog som du sa. =) lchf, hflc.. eller hur det nu var.. haha

http://carolinaelisabet.blogspot.com

 
Tanja

Tanja

2 september 2010 21:45

rätt dåligt om det är så! hemskt och gå rundo roch tro man passar bra i något så ser det inte alls bra u t verklightene ju!

http://tanjaselma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 6 oktober 2010 11:11

Jag har bytt blogg för att de ska bli lättare att blogga med telefon. www.angelicafredrika.blogspot.com...

Av Angelica - 3 oktober 2010 22:01

IBland blir ja lite ledsen på saker o ting. Man undrar vad man gör fel eftersom man duger ena sekunden men inte andra. Kanske bara överdriver, inte vet jag. Idag har de shoppats rätt mycket. Skorna som jag tidigare nämnt har vi hämtat idag och då ble...

Av Angelica - 21 september 2010 20:05


   Min älskade bebis Bulten har ju som de flesta vet epilepsi och nu de senaste veckorna har han blivit sämre och jag tycker de är skit jobbigt. Vill inte behöva ta något jobbigt beslut än på några år. Just nu är de jätte viktigt att han inte får n...

Av Angelica - 17 september 2010 21:24

Idag har ja fixat massa hemma och planterat om ute på balkongen sen har vi grillat hemma hos Carolina. Våran grill står ju där eftersom vi inte får grilla på balkongen och hon säger ju inte nej till o grilla så de är en ganska bra deal.  De blev no...

Av Angelica - 16 september 2010 20:34

Jonas har gått och stukat foten igen så den svullna upp som en fotboll, därför va han hemma från jobbet idag och ska vara hemma imorgon med. Skönt att ha honom hemma men ibland tycker jag det är skönt att han jobbar och ja kan få mera gjort då. Nu ...

Ovido - Quiz & Flashcards